Vad jag köpte i Sundsvall

 
 
 
John Whitaker ridbyxa i färgen Marinblå
Från början var det så att vi skulle åka till ett hööks som låg en bit utanför Sundsvall för att jag skulle köpa  ett par ridbyxor från JH kollektionen som va på rea , vi fick också veta att det fanns en liten hästbutik mitt i staden också. Pappa tyckte att vi kunde titta och se vad som fanns i den i stan så vi åkte dit. När vi kom in där så var det rea på massa ridkläder från whitaker,kingsland och lite andra märken. Så jag provade massa byxor och det blev de här ridbyxorna då, istället för jh kollektions ridbyxorna :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicce!

SNyyygga<3

2013-01-07 @ 18:39:09
URL: http://alicew.blogg.se

Kommentera inlägget här!:

Ditt namn?
kom ihåg mig?

Din e-mail(publiceras inte)

Om du har en blogg,Vad heter den?:

Din kommentar?

Tack för kommentaren
RSS 2.0