nionde februari tvåtusentretton

 Hej, vet att uppdateringen har varit väldigt dålig och allt men hade inga bilder eftersom att vädret är så tråkigt.
Men nu ska jag berätta om dagen. 
Vid kl 1 gjorde jag några speciella kakor/bröd av havre och lite mer grejer. Var väldigt goda.
Sedan åkte jag till en sportaffär och köpte ett par träningsbyxor eller vad man nu säger. Sedan åkte jag med mamma till IKEA och vi skulle titta på en spegel och ny säng till mitt rum för att se vad somm fanns. Men vi åkte också dit för att köpa en stor tavelram till en bild som jag ska sätta upp i mitt rum! :) 
det va min dag sedan har jag suttit nu och redigerat massa bilder som jag tog för några dagar sedan.
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Ditt namn?
kom ihåg mig?

Din e-mail(publiceras inte)

Om du har en blogg,Vad heter den?:

Din kommentar?

Tack för kommentaren
RSS 2.0