Hårfärger

(bild från weheartit)
Vill typ färga/slinga håret till våren. Jag skulle vilja slinga det lite ljusare som i bilden ovan↑
Lite blont men också brunt, typ lite askblont. Vet inte men vill så gärna slinga det. Slingade det för ett år sedan med väldigt blondanslingor men dp vr jag inte så nöjd för frisören gjorde nåra seröst grönvita slingor i nacken. jag ttycker inte det va snyggt! Jag ville ju ha lite ljusbruna slingor som man skulle se men aja. På sommaren brukar jag få ganska ljust hår men sen till vintern blir det såhär mörkbrunt och jag vill ha ännusljusare på våren nu.
Jag ska gå till frisören om någon vecka och jag får vell bestämma mig innan det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Ditt namn?
kom ihåg mig?

Din e-mail(publiceras inte)

Om du har en blogg,Vad heter den?:

Din kommentar?

Tack för kommentaren
RSS 2.0