Tips

 
Gör ett litet kvällsinlägg här.
I det här inlägget ska jag visa er produkter som jag tipsar ;) 
 
Denna One-step facial cleanser från Clarins är väldigt
bra. Den gör en inte torr och gör att huden känns otroligt len och mjuk.
Jag är väldigt nögd med den,jag har nämligen en sån själv som jag använder kväll och morgon. Den tar bort smink och allt. Kostar 265 kr, själv fick jag denna så har inte betalat för den men när den tar slut kommer jag nog köpa en till. 
 Tipsar stort! 
 
 
Denna hudkräm är väldigt bra, den kommer från Neuteogena och kostar typ 79 kr. Den luktar gott och är inte fet(hur man nu ska säga). det som är dåligt är att förpackningen är ganska liten så den tar slut ganska snabbt men annars är den bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Ditt namn?
kom ihåg mig?

Din e-mail(publiceras inte)

Om du har en blogg,Vad heter den?:

Din kommentar?

Tack för kommentaren
RSS 2.0