Tips på mascaror

 
Jag tipsar denna Lancome Hypnonose drama mascara från Lancome.Tror den kostar 315 kr typ(vet inte riktigt) Den är JÄTTE bra. Man får nästan lite för långa ögonfransar så jag brukar dra av lite såntdär svart i burken så att mina ögonfrasar inte blir överdrivet långa när jag ska till skolan. Men det är väldigt bra, och om man vill ha långa ögonfransar så kan man ju låta bli att ta bort mascara från borsen ;)
 
 
Sedan tipsar jag denna Mascara från Clarins.Den kostar kanske 200 kr. Den är så bra. Man får inga klumpar och så. Man får också långa ögonfransar.använder denna jätte ofta, när jag inte använder denna anvender jag den på bilden ovan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Ditt namn?
kom ihåg mig?

Din e-mail(publiceras inte)

Om du har en blogg,Vad heter den?:

Din kommentar?

Tack för kommentaren
RSS 2.0